MIÉRT ÉRDEMES PLUG-IN HIBRID ELEKTROMOS AUTÓT VÁLASZTANIA?
A Toyota plug-in hibridjei ugyanazokat az előnyöket kínálják, mint hibrid autóink, hiszen a rövidebb utakon (akár 75 kilométerig) tisztán elektromos hajtással is képesek haladni, a hosszabb távokon pedig beindul a benzinmotor is. Az új modellkínálatban már a Toyota eddigi legerőteljesebb hibrid technológiája működik, hogy a dinamikus teljesítménynek és az alacsony energiafogyasztásnak köszönhetően Ön még messzebbre juthasson el.
Tankoljon a szokásos módon
A plug-in hibrid tankolása egyszerű. Tankoljon benzint a szokásos módon a töltőállomásokon, hogy a hosszabb utakon szabadon használhassa a belsőégésű motort.
Töltés külső áramforrásról
A gyors töltéshez telepítsen töltőpontot otthonába vagy a kocsifelhajtójára, és használja a nyilvános töltőpontokat az útközbeni kényelem érdekében. A Toyota Plug-in Hybridet normál 10A-es otthoni tápegységről is töltheti hosszabb ideig vagy egy éjszakán át.
Kevesebb kibocsátás
A tisztán elektromosan továbbhaladó képességnek köszönhetően akár 75 km-en keresztül is élvezheti az erőt üzemanyag-felhasználás és a károsanyag-kibocsátás nélkül.
A Toyota Plug-in hibrid modelljei
Fedezze fel hibrid elektromos járműcsaládunkat, ismerje meg részletesebben a Toyota élvonalbeli innovációit, majd válassza ki az Önnek legmegfelelőbb modellt!
Hogyan működik?
A plug-in hibridek egyfajta hidat képeznek a hibridek és az akkumulátoros elektromos autók között.
Részletesebb magyarázatért kattintson az animációra, ami bemutatja, hogyan működik plug-in hibrid rendszerünk.
Feltöltés / Tankolás
Az autót a megszokott módon tankolhatja fel egy benzinkúton. Az akkumulátort ugyanúgy feltöltheti a Toyota gyorstöltővel, mint egy fali konnektorról vagy egy nyilvános töltőponton.
Elektromos hajtás
Az akkumulátor táplálja az elektromotorokat, amelyek a kerekeket forgatva hajtják az autót.
Hagyományos hajtás
A hosszabb utakon a belsőégésű motor megnöveli az autó teljesítményét és hatótávolságát, miközben tölti az akkumulátort is.
Energiavisszanyelő fékezés
Amikor a vezető fékez és a jármű lassít, a rendszer visszanyeri a normál esetben hővé váló mozgási energiát, és azt az akkumulátor töltésére fordítja.